~~ :: JoM FoLloW Ai :: ~~

Wednesday 6 April 2011

Syukurr..Alhamdulillah..

Khamis 7/4/2011 @ 9.48am

Selamat pg,pg yg tenang dgn cahaya matahari mewarnai bumi Allah. Aku bersyukur kerana DIA masih memanjangkan umurku. Terima kasih Tuhan.Kesihatan yg semakin baik mudah utkku melakukan segala2nya..
Aku bersyukur..

Hari ini seperti biasa,pg2 aku dah bukak FB nak tau apa perkhabaran dr teman2 ku. Terutaamanya teman2 d GHMB.Mmg meletop..ku tau itu..Lg pun ank2 masih tidur n ni la masanya aku nak ngadap Pc.Bila dorg da bgun nnti susahlah nak update blog ku ni..Ni pun da berapa hari xupdate.Pasal sakit n xlarat nak dok dpn Pc lelama..Sakitnya bkn kepalang bila dah kena.Last2 ubt penahan sakit jugak lah yg ku sambar..

Tgh fikir2 jugak ni...nak tmbah xtvt2 yg berfaedah.cth mcm nak wat jahitan quilting.Nak guna mana2 kain yg xpakai dah n gunting2,camtum2 wat corak n leh guna wat selimut @ sarung bantal..Tp nak kene repai la mesin jahit lama tu..Lama btul da xpakai/guna..sayang plak rasanya..Nak kene pujun en lalink la jawabnya..

Hm,projek terbaru aritu dah siap.Sarung kotak tisu (Tissue box cover) Ingat nak jual,kalau ada yg nak.Alhamdulillah.Kalau x jawabnya pakai sendiri lah..hehehehe

Hari ni nak wat keje mcm biasa.Membasuh,mengemas rumah,menyapu n lain2 lg la..kerja rumah mmg xpernahnye nak abis..surirumah la katakan...tapi bestt..

'YA ALLAH YA TUHANKU,SESUNGGUHNYA PD ENGKAU LAH AKU MEMOHON.DAN SESUNGGUHNYA HANYA ENGKAU YG MENGETAHUI.AMPUNILAH SEGALA DOSA2KU,SUAMIKU SERTA AHLI KELUARGAKU..DAN SESUNGGUHNYA PADA ENGKAULAH AKU MEMINTA...AMINNN'

0 comments:

Post a Comment