~~ :: JoM FoLloW Ai :: ~~

Monday, 9 May 2011

Ilham yang datang..

Selasa, 5/10/2011 @ 7.35am


Alahai...lama bebenor rasanya xmenjengah kat blog sendiri..Sibuk sket lately ni n ada masa keadaan kesihatan xbrp nak mengizinkan..biasalah, kejap batuk lepas tu Asma plak..hurm..mcm2 la kan.?

Bila dah lama xjenguk2 ni banyak le sket storinye kot.hahahaha..Nak publish gambar2 crocheted yg telah di order oleh sahabat2 ku yg tersayang antaranya spt Ku'In, Faizah n Natt..thanks uolls bg support kat ai..


So,citer byk pon xguna takot org boring ye x..nak tgk lah hasilnyer...



--------------------------------------------------------->----------------------------------->



Bawah lagi daaa...... ------------------------------------------------------------------------->



Ode dr Pn Natt.
                                          

Ode ni dr Pn Ku'In


Pun dr Pn Ku'In


Ode dr Pn Fiza..




Hm..tggal tunggu nak pos je.Minggu ni ai pos le yer..



***Pada sahabat2 yg lain tu, kalau berkenan ode la yek?Heheheheh ***

1 comments:

schasya

waaaa sangat cantik.. scha suke yg kaler pink tuu. .

Post a Comment